Web-bestilling

I forbindelse med at Pilotene As og Best Transport AS er slått sammen, har vi nå gått over til en ny bestillingsside, dere vil nå få en logg inn på www.besttransport.no

Ta kontakt for å få deres brukernavn og passord.

Vi vil også bistå med å gå igjennom bestillingssiden og rutiner om det er noe dere lurer på.


Denne tjenesten kan kun benyttes mandag til fredag kl. 08.00 - 16.00.

Eventuelle bestillinger registrert utenom disse tider vil ikke bli registrert før neste virkedag kl.08.00

For bestillinger som ikke skal vente til neste virkedag, vennligst ring inn din bestilling på tlf. 22 22 25 30.

Vær oppmerksom på at alle våre tider forutsette normale vær og kjøreforhold.

Det tas forbehold om ulykker, stengte gater, vær og føreforhold.


Klikk her for å bestille dintransport/budbil

  • Skriv inn brukernavn og passord.
  • Firmanavn, e-mail og referanseperson for bestillingen kommer opp på skjermen. Opplysningene kan endres om det skulle være nødvendig for nettopp dette oppdraget.
  • Velg så oppdragstype (Bud, Vare, Express o.l.), og skriv deretter inn hente- og leveringsadresse. (OBS. Firmanavn er viktigere enn kontaktperson. Event.kontaktperson bør stå på pakken(e).
  • Opplysninger om størrelse og vekt på pakken kan skrives inn i merknadsfeltet nederst på siden. NB: Det skal alltid oppgis hvor mange kll. Dette er også for deres sikkerhet skyld.
  • Når all informasjon om oppdraget er registrert, trykker du på "Send bestilling".
  • Et nytt skjermbilde gir deg mulighet til å lese igjennom all informasjon før oppdraget sendes. Bestillingen registreres direkte i ordresystemet når du godkjenner oppdraget.
  • Bekreftelse med oppdragsnummer blir sendt til den e-mail adressen som er registrert på oppdraget.
Pilotene-frimerke (2).JPG